صنعت بازیافت پلاستیک

معرفی انواع دستگاه های بازیافت پلاستیک

صنعت بازیافت پلاستیک

معرفی انواع دستگاه های بازیافت پلاستیک

کاربرد دستگاه های آسیاب پلاستیک

دستگاه های آسیاب در صنعت بازیافت پلاستیک جهت خرد کردن ضایعات پلاستیک مورد استفاده قرار میگیرد، این دستگاه ها در سایزها و مدل های مختلفی تولید و عرضه میشوند.

استفاده از این نوع از دستگاه بازیافت پلاستیک باعث استفاده مجدد از ضایعات و زباله های پلاستیکی، کاهش هدر رفت مواد پلاستیکی و استفاده مجدد از آنها میشود.

دستگاه خردکن پلاستیک یکی از پرکاربردترین ماشین آلات در صنعت پلاستیک است که با استفاده از آن زباله های پلاستیکی را به قطعات کوچک تری خرد میکنند تا قابلیت تولید به مواد اولیه پلاستیک و همچنین استفاده از مجدد آنها وجود داشته باشد. بیش از نود درصد از ضایعات سبدهای پلاستیکی و ضایعات پت را با استفاده از این ماشین ها بازیافت میکنند. و مجددا جهت تولید قطعات و محصولاتی که نیاز به استفاده از مواد پلاستیکی دست اول ندارند استفاده میکنند.

در طراحی دستگاه آسیاب اطلس ماشین از تیغه هایی استفاده شده است که قابلیت اجرای عملیات خرد کردن ضایعات به قطعات کوچک با سرعت بالا را دارد، سرعت بالای کار این ماشین ها باعث افزایش بهره وری و سود دهی میشود.

دستگاه های آسیاب این شرکت دارای انواع مختلف و سایزهای گوناگونی هستند، سایزهای این دستگاه شامل : دهانه 23 .30 .40 .50 .60 .80 .100 .120 سانتی متر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد